casePryncyteka

Prezentacja sprzedażowa

Prezentacja sprzedażowa ma służyć jako materiał promocyjny dla przedstawicieli handlowych firmy Pryncyteka.

Tworząc tą prezentację mieliśmy za zadanie przygotowanie materiału ciekawszego i bardziej dynamicznego, niż tradycyjny PowerPoint. Dlatego zdecydowaliśmy się na technologię Adobe Animate wspieraną dodatkowymi animacjami 3d.

Slajdy przygotowaliśmy tak by przesuwały się z lewej strony ekranu na prawą i tworzyły spójną ciągłość oglądanego materiału. W ten sposób uniknęliśmy wrażenia podziału treści na fragmenty.

Dynamiczne, animowane tło prezentacji nawiązuje do głównego motywu graficznego firmy, czyli mozaiki złożonej z kolorowych czerwonych trójkątów.

W prezentacji umieściliśmy szereg animowanych obiektów 3D, co znacznie podniosło atrakcyjność oglądanego materiału i pozwoliło lepiej zaprezentować szczególne cechy produktów i opakowań. Jednym z takich istotnych elementów dla naszego Klienta było zaprezentowanie nowego sposobu otwierania opakowania, przez specjalną zrywkę. Przygotowana animacja 3D dokładnie pokazuje ten proces.

Dzięki modelowaniu 3D mogliśmy również wkomponować wybrane produkty w istniejące już zdjęcia sklepów, tak by zaprezentować nowe produkty na półkach sklepowych.

Dowiedz się więcej o elementach 3D w prezentacji.

Klika pierwszych slajdów prezentacji opowiada o historii firmy, następnie prezentujemy główne cechy i zalety najnowszych wafelków. Na końcu prezentacji umieściliśmy również kilka dodatkowych, istotnych dla Klienta produktów.

Jako dodatkowy materiał przygotowaliśmy również ilustracje, przedstawiające maskotkę firmy – pajacyka „Pryncusia” w różnych sytuacjach spożywania słodyczy Pryncyteka.

Prezentacja sprzedażowa może być sterowana ręcznie, slajd po slajdzie dając w ten sposób możliwość dokładnego zapoznania się z umieszczonymi na slajdzie treściami. Dodatkowo przygotowaliśmy też wersję zapisaną do pliku video i odtwarzaną automatycznie w sposób ciągły, co pozwala wykorzystać ten materiał na stoisku targowym.