E-mail prezentacja

Co powinna zawierać skuteczna prezentacja multimedialna wysyłana drogą mailową?


Prezentacja multimedialna wysyłana drogą mailową to chętnie wykorzystywane narzędzie informacyjne, marketingowe i sprzedażowe. Niemniej o tym, czy odniesie sukces, przesądzają niuanse. Co powinien zawierać pokaz slajdów, aby nie zginąć w gąszczu innych prezentacji multimedialnych wysyłanych drogą mailową? Jak go odpowiednio stworzyć?

Czytaj dalej

Prezentacja FMCG

Prezentacja multimedialna dla branży FMCG – na czym warto się skupić?


Nie od dziś wiadomo, że efektowna prezentacja multimedialna przyciąga klientów. Na rynku szybko zbywalnych dóbr FMCG, gdzie konkurencja jest ogromna, atrakcyjne przedstawienie produktu ma szczególne znaczenie. Z tego względu warto zadbać o jej jakość. Na jakich aspektach warto się skupić?

Czytaj dalej

Kurs PowerPoint

Czy tworzenia prezentacji multimedialnych można się nauczyć? Zalety kursów i szkoleń.


Chcesz poszerzyć zasób swoich umiejętności i tworzyć atrakcyjne prezentacje multimedialne? Poznaj najważniejsze zalety kursów i szkoleń z zakresu obsługi programu PowerPoint i przekonaj się, że projektowania pokazów slajdów można się nauczyć. Jakie korzyści daje profesjonalny instruktaż?

Czytaj dalej

Prezentacja PitchDeck

Prezentacja Pitch Deck – co to jest? Gdzie można z niej skorzystać?


Masz pomysł na produkt, który zrewolucjonizuje branżę, jednak brakuje Ci pieniędzy, by wcielić ideę w życie? A może prowadzisz start-up i potrzebujesz wsparcia finansowego, które pozwoli kontynuować innowacyjną działalność? Prezentacja Pitch Deck to narzędzie, które pomoże przekonać inwestora, że można zaufać Twojemu projektowi. Czym właściwie ona jest? Gdzie można ją wykorzystać? Przedstawiamy podstawowe informacje na temat Pitch Deck i najważniejsze zasady jej projektowania.

Czytaj dalej

Explainer video – po co i jak przygotować prezentację instruktażową dla systemów informatycznych, aplikacji i programów.


Twoja firma tworzy oprogramowanie informatyczne? Nawet najlepiej działający system nie zda egzaminu, jeśli użytkownicy nie będą wiedzieć, jak z niego korzystać. Jednym z najskuteczniejszych narzędzi, które pozwalają objaśnić funkcjonowanie aplikacji jest video  explainer – krótka prezentacja instruktażowa przedstawiająca najważniejsze funkcje oprogramowania. Sprawdź, dlaczego warto się na nią zdecydować?

Czytaj dalej

Autoprezentacja

Marka osobista i sztuka autoprezentacji – czy warto zainwestować w profesjonalną prezentację multimedialną?


Masz silną markę osobistą? A może jesteś na etapie jej budowania? Jeżeli chcesz, aby Twój wizerunek pracował na Ciebie, musisz opanować sztukę autoprezentacji. Jednym z narzędzi, które możesz wykorzystać, aby przedstawić się w możliwie jak najlepszym świetle i zrobić wrażenie na innych, jest prezentacja multimedialna. Dlaczego warto zdecydować się na nią? Jakie slajdy powinna ona zawierać?

Czytaj dalej

Stanowisko multimedialne na targi

Stoisko multimedialne na targach branżowych – jak je przygotować, aby wyróżnić swoją firmę?


Targi branżowe przyciągają nie tylko potencjalnych klientów i kontrahentów, którzy mogą być zainteresowani prezentowaną przez Ciebie ofertą, ale również Twoją konkurencję. Żeby odróżnić się od firm oferujących podobne produkty lub usługi, musisz odpowiednio przygotować stanowisko multimedialne. Jak to zrobić, aby przyciągnąć uwagę uczestników targów?

Czytaj dalej

Prezentacja firmy wysyłana drogą mailową: pierwszy krok do pozyskania nowego kontrahenta


Pozyskiwanie nowych kontrahentów to trudny  proces, który wymaga nie tylko determinacji, ale też odpowiednich narzędzi. Już po pierwszym kontakcie, najczęściej słyszymy prośbę o przesłanie drogą mailową prezentacji: firmy, usługi lub produktu. Jeśli nie przyciągniesz uwagi odbiorcy, Twoja oferta zginie w gąszczu innych. Chcesz wyróżnić się na tle konkurencyjnych propozycji? Profesjonalnie przygotowana prezentacja firmy to narzędzie, które wesprze Cię w procesie pozyskiwania nowych klientów.

Czytaj dalej

Prezentacja multimedialna na jubileusz firmy – historia i osiągnięcia zawarte w pokazie slajdów


Jubileusz firmy to doskonała okazja, aby zaprezentować kontrahentom i pracownikom historię oraz osiągnięcia przedsiębiorstwa. W tym przypadku ważna jest nie tylko sama treść, ale również forma podania informacji. Szczególnie dobrze sprawdza się prezentacja multimedialna, która pozwala przedstawić nawet najbardziej zawiłe dane w przystępny dla odbiorców sposób. Jak zatem powinien wyglądać pokaz slajdów na jubileusz firmy?

Czytaj dalej

Prezentacja multimedialna produktu – co powinna zawierać, aby była skuteczna?


Sprzedajesz produkty i szukasz narzędzia, które pozwoli Ci lepiej docierać do klientów? Zastanawiasz się, jak przekonać nieprzekonanych? Odpowiednio zaprojektowana prezentacja multimedialna będzie Twoim asem w rękawie. Jakich elementów nie może w niej zabraknąć, aby skutecznie nakłaniała do zakupu?

Czytaj dalej