Autoprezentacja

Marka osobista i sztuka autoprezentacji – czy warto zainwestować w profesjonalną prezentację multimedialną?


Masz silną markę osobistą? A może jesteś na etapie jej budowania? Jeżeli chcesz, aby Twój wizerunek pracował na Ciebie, musisz opanować sztukę autoprezentacji. Jednym z narzędzi, które możesz wykorzystać, aby przedstawić się w możliwie jak najlepszym świetle i zrobić wrażenie na innych, jest prezentacja multimedialna. Dlaczego warto zdecydować się na nią? Jakie slajdy powinna ona zawierać?

Czytaj dalej

Stanowisko multimedialne na targi

Stoisko multimedialne na targach branżowych – jak je przygotować, aby wyróżnić swoją firmę?


Targi branżowe przyciągają nie tylko potencjalnych klientów i kontrahentów, którzy mogą być zainteresowani prezentowaną przez Ciebie ofertą, ale również Twoją konkurencję. Żeby odróżnić się od firm oferujących podobne produkty lub usługi, musisz odpowiednio przygotować stanowisko multimedialne. Jak to zrobić, aby przyciągnąć uwagę uczestników targów?

Czytaj dalej

Prezentacja firmy wysyłana drogą mailową: pierwszy krok do pozyskania nowego kontrahenta


Pozyskiwanie nowych kontrahentów to trudny  proces, który wymaga nie tylko determinacji, ale też odpowiednich narzędzi. Już po pierwszym kontakcie, najczęściej słyszymy prośbę o przesłanie drogą mailową prezentacji: firmy, usługi lub produktu. Jeśli nie przyciągniesz uwagi odbiorcy, Twoja oferta zginie w gąszczu innych. Chcesz wyróżnić się na tle konkurencyjnych propozycji? Profesjonalnie przygotowana prezentacja firmy to narzędzie, które wesprze Cię w procesie pozyskiwania nowych klientów.

Czytaj dalej

Prezentacja multimedialna na jubileusz firmy – historia i osiągnięcia zawarte w pokazie slajdów


Jubileusz firmy to doskonała okazja, aby zaprezentować kontrahentom i pracownikom historię oraz osiągnięcia przedsiębiorstwa. W tym przypadku ważna jest nie tylko sama treść, ale również forma podania informacji. Szczególnie dobrze sprawdza się prezentacja multimedialna, która pozwala przedstawić nawet najbardziej zawiłe dane w przystępny dla odbiorców sposób. Jak zatem powinien wyglądać pokaz slajdów na jubileusz firmy?

Czytaj dalej

Prezentacja multimedialna produktu – co powinna zawierać, aby była skuteczna?


Sprzedajesz produkty i szukasz narzędzia, które pozwoli Ci lepiej docierać do klientów? Zastanawiasz się, jak przekonać nieprzekonanych? Odpowiednio zaprojektowana prezentacja multimedialna będzie Twoim asem w rękawie. Jakich elementów nie może w niej zabraknąć, aby skutecznie nakłaniała do zakupu?

Czytaj dalej

Prezentacja multimedialna dla branży logistycznej – do czego najczęściej służy i co może zawierać?


Działasz w branży logistycznej i chcesz skuteczniej pozyskiwać klientów oraz lepiej zarządzać wizerunkiem firmy? Odpowiednio wykonana prezentacja multimedialna wesprze Cię w realizacji celów biznesowych. Sprawdź, do czego możesz wykorzystać pokaz slajdów i co warto w nim zawrzeć, działając w branży TSL?

Czytaj dalej

Czy prezentacja multimedialna na rozmowę o pracę to dobry pomysł?


Rozmowa o pracę to ważny moment, do którego warto się odpowiednio przygotować. Liczą się nie tylko Twoje kompetencje i umiejętności, ale również to, jak się zaprezentujesz. Czy zaprojektowanie prezentacji multimedialnej na spotkanie rekrutacyjne to dobry pomysł?

Czytaj dalej

Nieszablonowa prezentacja

Nieszablonowa prezentacja multimedialna – jak ją przygotować?


Tworzenie prezentacji multimedialnej wymaga pewnej wiedzy na temat możliwości narzędzi służących do ich projektowania. Dzięki temu jesteś w stanie wydobyć się z nich więcej i sprawić, że w odpowiedni sposób wyróżnią się na tle innych. Dobrym na to przykładem są funkcje dostępne w programie PowerPoint. Sprawdź, które z nich pozwolą Ci zaprojektować nieszablonową prezentację, zachęcającą do zapoznania się z przedstawionymi informacjami.

Czytaj dalej

Scenariusz prezentacji firmowej

Co powinno znaleźć się w prezentacji firmy – pobierz gotowy scenariusz


W każdym przedsiębiorstwie przychodzi taki moment, gdy trzeba przygotować prezentację firmy. Najczęściej wynika to z nawiązania współpracy z nowym kontrahentem, który jeszcze przed spotkaniem prosi o przesłanie najważniejszych informacji właśnie w postaci prezentacji. W tym artykule przedstawię od czego zacząć prace nad prezentacją i co powinno się w niej znaleźć. Krok po kroku omówię najistotniejsze slajdy, składające się na gotowy scenariusz prezentacji firmowej.

Czytaj dalej

Czego unikać podczas tworzenia prezentacji multimedialnej


Choć przepisów na idealną prezentację multimedialną jest co najmniej kilka, podczas jej projektowania warto skupiać się nie tylko na elementach, które powinny znaleźć się w poszczególnych slajdach, ale też na tym, czego lepiej unikać. Zastanawiasz się, co to może być? Sprawdź poniższe zestawienie!

Czytaj dalej