caseFlotman

Prezentacja firmy Flotman

Każda firma potrzebuje narzędzia umożliwiającego przedstawianie swojej oferty. jednym z nich jest prezentacja PowerPoint, w której na kolejnych slajdach można przedstawić historię firmy, jej dokonania i bieżącą ofertę.

Niewątpliwą zaletą prezentacji PowerPoint jest prostota jej tworzenia i łatwość obsługi programu. Nawet osoba bez specjalistycznej wiedzy może edytować i aktualizować treści w takiej prezentacji. Coraz częściej spotykamy się z sytuacją, gdy firmy zamawiają u nas prezentację, a później samodzielne ją aktualizują i rozbudowują, nie ponosząc już dodatkowych kosztów. Czasami przedsiębiorcy zamawiają kilka dodatkowych slajdów lub szablonów, które będą wykorzystywane w przyszłości.

Dodatkową zaleta Power Point-a jest możliwość łatwego eksportu prezentacji do formatu PDF, a to z kolei ułatwia wysyłanie takiego pliku drogą mailową.

Inne programy do tworzenia prezentacji takie jest Prezi, Adobe Animate, wymagają od użytkownika większej wiedzy, a często wiąże się to z dodatkowymi kosztami na zakup programu czy licencji dostępowej do platformy edycyjnej. Czynniki te sprawiają, że Klienci niechętnie sięgają po te rozwiązania. PowerPoint jest dostarczany razem z pakietem Microsoft Office, który jest standardowym rozwiązaniem w większości firm.

Kluczowym elementem przy tworzeniu każdej prezentacji, niezależnie od programu, w którym ją wykonujemy, jest przygotowanie spójnej i estetycznej szaty graficznej. Nasze doświadczenie i prowadzone działania pozwalają na opracowanie projektu graficznego prezentacji, dobór odpowiednich zdjęć i ilustracji. Wiemy jak podzielić tekst i ułożyć go na slajdzie z zachowaniem hierarchii ważności, tak by całość była przejrzysta i estetyczna.

Przykładem takiej realizacji jest prezentacja PowerPoint dla firmy Flotman, zajmującej się monitoringiem flot samochodowych wraz z dostarczaniem rozwiązań analitycznych pozwalających na optymalizację kosztów w firmie.

Zdjęcia i elementy graficzne do prezentacji zostały dobrane w jednej spójnej kolorystyce. Wszystkie prezentowane screeny zostały osadzone w tkz. mock-upach urządzeń, na których mogą być wyświetlane. Istotne treści są dodatkowo wzmocnione poprzez odpowiednio dobraną info i ikonografikę. Na kolejnych slajdach prezentacji przedstawione są zalety systemu i wymierne korzyści płynące z jego wdrożenia.

Misją i celem firmy jest zwiększenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym, poprzez edukację i wdrożenie EcoDrivingu, co przekłada się na wymierne oszczędności dla właściciela floty pojazdów.