Stanowisko multimedialne na targi

Stoisko multimedialne na targach branżowych – jak je przygotować, aby wyróżnić swoją firmę?

Targi branżowe przyciągają nie tylko potencjalnych klientów i kontrahentów, którzy mogą być zainteresowani prezentowaną przez Ciebie ofertą, ale również Twoją konkurencję. Żeby odróżnić się od firm oferujących podobne produkty lub usługi, musisz odpowiednio przygotować stanowisko multimedialne. Jak to zrobić, aby przyciągnąć uwagę uczestników targów?

Jak przygotować stoisko multimedialne na targi branżowe? Podstawowe wskazówki

Uczestnictwo w targach branżowych może być źródłem wielu korzyści. Pozwala zareklamować produkty lub usługi, zwiększyć rozpoznawalność marki i nawiązać intratne współprace. Nic więc dziwnego, że przedsiębiorcy chętnie biorą w nich udział. Rodzi to jednak pewien problem. Targi branżowe często skupiają firmy o zbliżonym profilu działalności. W rezultacie jeśli chcesz odróżnić się od konkurencji, musisz zadbać o to, jak zaprezentujesz na nich swój biznes.

Jednym z nowoczesnych narzędzi promocyjnych, które doskonale sprawdzają się podczas targów branżowych, jest stanowisko multimedialne. Odpowiednio zaprojektowane wyróżni firmowy boks, przyciągnie potencjalnych klientów i kontrahentów oraz sprawi, że Twoja marka zapadnie w pamięć odbiorcom.

Przygotowując stanowisko multimedialne na targi branżowe, zadbaj o:

  • unikalny design – oryginalna zabudowa przyciągnie uwagę uczestników targów. Jeśli to możliwe, powinna ona nawiązywać do profilu prowadzonej przez Ciebie działalności. Będzie wówczas budzić jasne skojarzenia,
  • odpowiednie oświetlenie – powinno ono eksponować te elementy stoiska wystawienniczego, na które uczestnicy targów branżowych mają zwrócić uwagę w pierwszej kolejności,
  • wysokiej jakości sprzęt multimedialny, taki jak infokioski, monitory reklamowe czy też ekrany do wyświetlania najważniejszych informacji o oferowanych przez Ciebie produktach lub usługach.

Prezentacja multimedialna na targi branżowe – dlaczego nie może jej zabraknąć na stoisku multimedialnym?

Nawet najlepiej zaprojektowane stanowisko multimedialne na niewiele się zda, jeśli nie będzie dostarczać użytecznych z punktu widzenia klienta lub kontrahenta informacji. Idealnym narzędziem do ich przedstawienia jest prezentacja multimedialna wyświetlana na ekranie wbudowanym w scenografię stoiska wystawienniczego, tablecie lub infokiosku. Nie tylko dostarczy ona odbiorcom ważnych informacji, ale również zareklamuje produkty lub usługi i pozwoli wyróżnić się na tle konkurencji.

Prezentacja multimedialna projektowana na targi branżowe może mieć dwie formuły. Jakie?

  1. Automatyczna prezentacja multimedialna na targi branżowe. Ma charakter liniowy. Oznacza to, że wyświetla się na ekranie slajd po slajdzie, od początku do końca. Jest nie tylko odtwarzana automatycznie (czyli nie wymaga ręcznego przełączania slajdów), ale również zapętlona – po zakończeniu pokazu następuje powrót do slajdu początkowego i cały pokaz rozpoczyna się na nowo.
    Automatyczna prezentacja multimedialna na targach branżowych pełni przede wszystkim funkcję informacyjną. Nie oznacza to jednak, że nie można jej zaprojektować w taki sposób, aby skłaniała oglądających do konkretnego działania, np. zakupu promowanych produktów. Jeśli chcesz dodatkowo wzmocnić jej przekaz, wydrukuj najważniejsze slajdy i dystrybuuj je w formie ulotki lub folderu.
  2. Interaktywna prezentacja multimedialna na targi branżowe. Jest projektowana na ekran dotykowy (infokiosk/totem, tablet, ekran TV ze specjalną nakładką). Reaguje na dotyk, a jej obsługą zajmuje się oglądający. Oprócz funkcji informacyjnej, angażuje odbiorców, co sprawia, że jej przekaz łatwiej zapada im w pamięć.

Pamiętaj, nic nie stoi na przeszkodzie, aby stanowisko multimedialne było wyposażone zarówno w statyczną, jak i interaktywną prezentację multimedialną. Taki zabieg zwiększy zainteresowanie Twoim stoiskiem wystawienniczym, a także sprawi, że potencjalni klienci lub kontrahenci lepiej je zapamiętają i zainteresują się Twoją ofertą.

Potrzebujesz atrakcyjnej prezentacji multimedialnej, która uświetni Twoje stoisko na targach branżowych? Skontaktuj się z nami. Stworzymy dla Ciebie wyjątkowy pokaz slajdów, który będzie dostosowany nie tylko do okoliczności, ale również Twoich celów biznesowych.